19 september 2012

Mijn scriptie | De invloed van interieur op een thuiswerkplek

Ik bedacht me in eens dat ik mijn scriptie nog nooit heb laten zien. Voor het examen van mijn vorige opleiding was één van de opdrachten het schrijven van een scriptie. Mijn scriptie ging over de invloed van interieur op een thuiswerkplek. Ik heb mijn scriptie laten drukken bij Blurb en ben zeer tevreden over de kwaliteit! Ik heb al vaker wat laten drukken via Blurb dus ik wist dat de kwaliteit goed zou zijn.

Ik vond het een super leuke opdracht omdat ik van research-en hou en daarnaast heb ik veel tijd gestoken in het ontwerpen en de lay-out van mijn scriptie, wat ik ook erg leuk vond. En het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf ^_^ Ik ben er nog steeds super blij mee en hij staat trots tussen de rest van mijn boeken collectie.



Credit: Sharon Vos fotografie for The secret is to dream

37 opmerkingen:

  1. That looks beautiful and super interesting! Well Done! Are you going to produce it for distribution? I speak a little dutch, and would be very interested to read and flip through it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, I am working on the e-book. I think its ready to publish next year :)

      Verwijderen
  2. Waaaaaauw! Wat ontzettend gaaf zeg! Het ziet er echt uit als een echt boek dat ik zeker zou kopen. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ziet er mooi uit! Dan zijn die rechtenscripties toch maar saai ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat onwijs mooi zeg! Het kan toch niet anders dat je daar super cijfers voor hebt gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf onderwerp, en wát mooi gemaakt! ik zou 't sowieso ook willen lezen, dus mocht je het ooit echt uit gaan geven... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel mooi en afgewerkt uit. Het onderwerp op zich vind ik ook heel boeiend. Jouw scriptie ziet er beter uit dan sommige andere interieurboeken die ik al gezien heb. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil nog even zeggen (onder het motto beter laat dan nooit) bedankt voor het mooie compliment ^^

      Verwijderen
  7. Wow, wat ziet dat er gaaf uit zeg! Kun je het niet verkopen? Ik ben heel benieuwd haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Sharon,

    Wat leuk om zo het resultaat te zien van je werk! En prachtig ontworpen ook! Ik ben heel nieuwsgierig naar de inhoud, misschien kan je 'm delen via Issuu? Of laten printen? Lezers genoeg zo te zien ;)

    Groetjes,
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh mooi! Dat is nog eens wat anders dan een standaard scriptie, lekker creatief. Net alsof je je eigen boek hebt uitgegeven. Dat lijkt mij ook wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaa ISSUU please. Ziet er te waanzinnig uit om maar 'gewoon' in de kast te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, ziet er prachtig uit zeg! Daar kun je trots op zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er uit als een heel mooi boek :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw!! Dit had ik nog niet gezien.. maar wat ontzettend gaaf en mooi gedaan zeg!! Complimenten hoor. Was dit ook een eindopdracht? En heb je daar dan ook een cijfer voor gekregen? Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, indrukwekkend! Als ik het goed heb las ik laatst dat je verder ging in de grafische vormgeving? Dan is dit in ieder geval een ERG goed begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk blog heb je!
    En je scriptie lijkt me echt vet interessant; en wat een mooie layout! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ziet er mooi uit! Ik kijk er al naar uit om van die van mij ook een tof boekje te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke reacties en complimenten allemaal! Ik denk dat mijn scriptie binnenkort online komt te staan :D

    @HeppieHermpie
    Dit was inderdaad een eind/examenopdracht! Ik heb er 9 voor gekregen. Ik had samen met nog een andere klasgenot de beste scriptie van de klas (best wel trots haha ^_^ )

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beste Sharon,

    Wat leuk dat je je scriptie online gaat zetten. Ik kwam van de week na wat onderzoek op jouw blog terecht en ben erg nieuwsgierig. Ik had contact willen opnemen om te vragen of ik 'm kon inzien en lezen. Heb een idee rondom werkplekinrichting. Ben dus erg benieuwd.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sharon,

    Ik ben bezig met mijn afstudeer scriptie en wil een originele layout. Google heeft me naar jou website geleid en ik ben ontzettend enthousiast!Mijn scriptie gaat over vrijwilligerswerk en zal dus niet zulke mooie plaatjes hebben.
    Toch ben ik wel heel benieuwd naar welk programma jij hebt gebruikt.
    Als je nog andere tips hebt, alles is welkom.
    Cillaa91@live.nl

    Groetjes,
    Cilla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! Wat ziet je scriptie er mooi uit! Ontzettend leuk vormgegeven ook, die 9 is meer dan verdient! Ik zou hem graag willen lezen! Zeker omdat ik volgend jaar naar de universiteit ga en dan wel wat hulp kan gebruiken met het organiseren van mijn werkplek, al kan dat nu ook geen kwaad natuurlijk haha! :)

    Ik ben in ieder geval erg benieuwd!

    Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje, ik zit zo maar wat te googlen en zo kom ik op je blog terecht, leuk! Ik kom je volgen, maar die scriptie......wow!!
    Lieve groet Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super!! Met welk programma heb je het gemaakt? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het gemaakt met InDesign :)

      Liefs, Sharon

      Verwijderen
  23. Hi I have read so many articles or reviews regarding the blogger lovers except this paragraph is
    actually a nice paragraph, keep it up.
    office 2010 toolkit and EZ activator

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Awesome blog! Do you have any suggestions for aspiring writers? I'm hoping to start my own blog soon but I'm a little lost on everything.
    Driver Genius Pro 16 Crack

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon